lilamom Kubracma bel agrim yok sukur de kalca kuyruk sokumu agrim var birde ayaklarim davul gibi ve agriyor😢
Busraybarss Kubracma bel değil de sırtım dün felaketti yatamıyordum ne sağıma ne soluma ama bugün iyi çok şükür
lilamom Kubracma ben sukur rahat yatiyorum belimle ilgili bi sikintim yokta beni ayaklarim bacaklarim mahvediyo iste
Sekr PrenssAnnesiiii acilmaniz var mi bende sizinke ayni seyleri yasamışım ilacla serumlarla durdurdular sindilik bakalim sizde durumlar nasil
Tazegelin12 PrenssAnnesiiii Belli degil neden oldugu zaten 30.haftaya kadar hic bisey yoktu hersey gayet normal ilerliyodu sabirsiz oglum biraz erken gelmeye kalkisti