Deletedmom6373 NimetDilmen Hadi ya bende gitsem benide dogurturlar o zaman zaten zamanimda geldi ama ben gününü doldurmasini istiyorum
NimetDilmen Deletedmom6373 Haftan qayet iyi ama sen daha iyi bilirsin tabiki. Açılman yoksa senide doqurtamazlar 😁
Deletedmom6373 PrenssAnnesiiii O zamanlar bu kadar olmuyodu ozellikle 2 gündur çok yoğun oluyo artık hareket bile etmek istemiyorum
Deletedmom6373 NimetDilmen 😄orasida doğru benim çok az açikligim vardi salı günu gittiğimde yok deneek kadar az açıklığın var dedi dr
Deletedmom6373 PrenssAnnesiiii Bende zaten öyle istiyorum canim sancimi evde çekmek istiyorum hastaneye gitmek istemiyorum sancilarim iyice yoğunlaşana kadar