Deletedmom6373 Kızlar artık bebeğim hep karnımda bi anda toplanıyo çok canım yanıyor nefessiz kalıyorum belime falan bi anda agri giriyo kıpırdayaıyorum özellikle geceleri oluyo sizlerdede oluyormu
PrenssAnnesiiii Deletedmom6373 benmki küçük canm 31+6 senin doğumun olblr canm o bahsettiğin şey sancı
Deletedmom6373 PrenssAnnesiiii Evet seninki daha erkenmis çok korkuyorum daha buna dayanamiyosam dogumda ne yapcam bilmiyorum dogum sancısi boyle biseymi acaba tecrübesizlik cok kötü bişey
Sekr PrenssAnnesiiii nst ye baglandiniz mi hic bendr de erken dogum riski var ayni haftadayiz gunde kac sefer karin sertlesmesi oluyor sizde
PrenssAnnesiiii Deletedmom6373 canm benm bu şekil oldu ben hastnye gttm doktorum doğum sancılrn başlamış dedi ve ilaçlarla serumlarla durdurdular seninki doğumun gerçekleşiyor olblr toplanma sancıdır
Deletedmom6373 PrenssAnnesiiii Öylemi diyosun canım salı günü kontrole gitmistim nstye baglandım bi skntı yok demisti doktor
PrenssAnnesiiii Sekr 25.haftamdan beri bağlanıyorm 31+6yım şuan sancı çıkıyo nstde sizin risknx neden o toplanma olayı işte sancı
Deletedmom6373 Sekr Açikcası hic saymadım ama geceleri daha fazla oluyor nefessiz kalıyorum belime vuruyor çok kötü oluyorum
PrenssAnnesiiii Sekr çıkıyor geçen gün kontrole gttm nstye bağlndm çıktı ama ufak sancılr dedi doktorum bide nidicard kullanıyorm günde 3defa
NimetDilmen Deletedmom6373 35 haftalıktım arife qünü gece saat 2 de bebek cok toplanıyo nefesimi kesiyo diye qittim. Nstde sancı çıktı serumlarla durdurmaya calıstılar. Açıklıqın olsaydı doqurturduk bekletmezdik dediler. Sabah aqrim qecince imza atıp kendi isteqimle cktım şuan 36+4 üm dahada olmadı sancım
Deletedmom6373 PrenssAnnesiiii O zamanlar bu kadar olmuyodu ozellikle 2 gündur çok yoğun oluyo artık hareket bile etmek istemiyorum
Deletedmom6373 NimetDilmen Hadi ya bende gitsem benide dogurturlar o zaman zaten zamanimda geldi ama ben gününü doldurmasini istiyorum