Selam kızlar bugün suyum sınırda yüksek çıktı doktorum şeker yüklemesi yaptırmamı söyledi 50 gr yaptım şimdi sonuca baktım 156 çıkmış. Doktoruma ulaşamadım şuan ameliyatta olduğu için. Aranızda anlayan varsa yardımcı olabilir mi ? Yüksek mi çıkmış yoksa normal mi anlayamadım