TunarinAnnesi canım bizde sorun olmamasına rağmen ovulasyonla 3. Ay oldu. Lütfen denemeye devam et. Bende iki ay çok stres yaptım erken gebelik testleri belirtiler vs 3. Ay bu ayda olmaz diyip hiç bi test yapmadığım ah hamile kaldım. Dualarımız seninle, rabbim yardımcın olsun. Ama şunu unutma kısmeti varsa bu dünyada engellesen de çok istesen de gelecek.