TunarinAnnesi sırf size yazmak icin uye oldum. 19 yıldır anne olmak icin mücadele veren biri olarak konusuyorum. 13 yasinda milyonda bir olan bir hastalik yasadim. 10 yıl vajinamda bir protez vardi. 9 yildir evliyim. Sonra gecirdiğim operasyonlari, tedavileri , hayal kırıklıklarını anlatsam roman olur.( Üremede sorunumuz olmamasina rağmen anatomik yapim sebebiyle yasadim bunlari) rahim filmi cekildiginde yarim rahimlisin dendi. Bunun soku hepsinden beterdi son iki sene takip etmediğim forum kalmadi . bir suru umutsuz örnek.Çünkü biz vajinam problemli derken rahimde de sorun varmis boyutuna gectik. Tipki senin gibi sanirim ben hic hamile olamayacagim diye dusunuyordum. benim 13 yasindan beri (19 sene) verdigim mucadele karsisinda insanlarin bakkaldan satin alir gibi bebek sahibi olduklarini gordukce yikiliyordum. Bu konuda tecrubem cok oldugu icin destek oldugum anne olunca da bana hava atan cahil ve korkusuz insanlari anlatmiyorum bile. Sonra bir sabah artik bununla basa cikamayacagimi dusundugum bir sabah aglayarak psikologtan randevu aldim. Kadin bir ilac yazdi fakat oncesinde betaya bakmak istedim. Sadece bir gun gecmisti ama icimden bir ses test yapmadan ilac icme dedi. İcimdeki ses yanilmamis 6 aylik hamileyim. Sukurler olsun ki .umudunu yitirme sen anne olacaksin. Bu ozetledigim hayatim 19 yillik surecte okulda yasadigim sorunlar, is hayatinda yasadigin sorunlar ( protez yuzunden ) tup bebek tedavisi, septum ameliyati. Ölümden dönme hikayem ile nirvanayim. Allah'ım cektiklerimin mukafati kizimi saglikla kucagima almayi nasip etsin. Ve su anda heyecanla bebek bekleyen herkesi kivandirsin. Hasretle bekleyen tum yoldaslariminda tez vakitte yuzunu guldursun . Benim hikayem umut olsun size.hep dualarimdasiniz.