Minnosaile Skn23 doktorumun önerisiyle gebeliğimin başından beri günde 2 adet geçmeyecek şekilde içiyorum
Aycaorhan Skn23 valla ben suan içiyorum 😂 hem magnezyumdan zengin hemde ferahlatıyor bence cok faydalı
Deletedmom0032 Skn23 sade olanını içebilirsim.benim doktorum sınır koymadı içebiliyorsan 5-6bile içebilirsin dedi
Neslihan22 Skn23 kramplarimi geciren tek sey diyebilirim ve anlamsiz kemik agrilarimi kesinlikle icmelisiniz bebegin kemik gelisimi icinde .Birde dogum sonrasi en guzel sut arttirici 😊
busraaylmz Bende içiyorum hergun bazen 2 oluyor 🤭 çok faydalıymış ki bebeğin de gaz oluşumunu engelliyormuş 😊
AYsegulusal Skn23 içmeden yapamadığım tek şey gece yatmadan bi tane içip ve sanki bütün vucudum denğelwniyır
NihanMine Skn23 bana da doktorum günde 2-3 içebilirsin çöl faydalı içine de limon sık bol bol demişti
AzraCaglar Skn23 Ben ilk hamileliğimde de içtim bunda da içiyorum. Bebeğin kemik gelişimine faydası oluyormuş. Günde bi ya da iki tane içiyorum. Zaten benim mide yanmasını ancak o geçiriyor. İçmesem midem fena olur sanırım🙄
gLycn_ Skn23 bebegede kilo aldirir tansiyon sorunun yoksa limon sikip icebilirsin ben gunde 2 tane iciyorum mide yanmamada care oldu 👍🏻