Herkes farklı birşey söylüyor valla hiçbir ilacı kullanasım gelmiyor böyle her doktorun farklı yaklaşımını duyunca. Mesela benimki de 1 gün arayla iç decaviti dedi. Kilo yapar yoksa dedi. Sağlık ocağı ebesi 9 ay kullan bunu dedi. 🙄 Öte yandan doktorum balık yağı ek vitamin VS gerek yok dedi. Ama 12.haftada folik asidi kesmedi. Devam edelim dedi. Herkes kesiliyor fazlası zarar deyince doktora sormadan kestim valla folik asidi 17.haftada. Şimdi Coraspin, gyno ferro, decavit kullanıyorum.zaten hem kan ilacında hem decavit te folik asit var içeriğinde yazıyor. Dışkıyı siyah yaptığı da prospektüsünde yan etki olarak yazıyor. Doktorunuza başvurun dememiş demekki herkeste aynı yan etki söz konusu. 🙄