rabiaaaaaa önce özele gittim sonra Zekai tabire ama hiç memnun kalmadım doktorlar sabit bi oda da durmuyor her seferinde başka bi oda da oluyorlar o yüzden kendi doktorumu arayana kadar vakit geçiyor en iyisi üniversite hastanesi diye düşünüyorum GATA’ya yada Hacettepe ye gidicem asla diğerlerine gitmem zaten Zekai tahir taşınıcaz diyip duruyor yerleri hazırmış onun için çok temiz değil gidicekler die malzemeleri bile çok az kullanıyorlar 😂