cansuuhakann rabiaaaaaa Sami ulus çok önerildi bana. Doğum içinde Ankara tıp ( Cebeci ) doğumhanesi ebeleri herşeyi çok iyiymiş.
cansuuhakann rabiaaaaaa bir de ben şehir hastanesine gideceğim bu hafta. Memnun kalırsam onu da yazarım buraya :)
CicekGirayBysl rabiaaaaaa şehir hastanesine gidiyorum ben aynı doktora denk gelmek çok zor ama doktorların hepsi çok ilgili Güler yüzlü Doğumu da orda yapacağım odalar tek ve iki kişilik banyolu tvli falan
Aytac_Guven rabiaaaaaa sami ulusa bağlı turgut Ozala gidiyorum ilk Doğumum orda oldu ıkıncıyıde orda yapıcam allah nasıp ederse
Ssraa cansuuhakann arkadaşım cebeci takipli doktorları falan değişmiş şehir hastanesibe gitmiş( onun yalancısıyım) memnundu fakat şuan hiç memnun değil :)
Kubra6095 cansuuhakann ankara tıp belli haftayı grçince kabul etmemezlik yapıyomu bilginiz varmı yoksa sadece doğum içinde gidebiliyomuyuz .
Sh123 CicekGirayBysl ben 38+4 haftalık hamileyim normalde sürekli Zekai tahir e gidiyordum. Sadece Doğum için şehir hastanesine gitsem olur mu acaba ya 😞 evime de çok uzak aslında ama refakatçi alıp almadıkları da çok önemli 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
cansuuhakann CicekGirayBysl tek kişilik oda da refakatçi olarak eşlerin kalmasına izin veriyorlar mı acaba ?
CicekGirayBysl Sh123 refakatçi alıyor Zekai tahir de taşınacak ama ne zman allah bilir. Bi gidin muayeneye randevu alıp Pazartesi falan eğer randevu bulamazsanız Pazartesi sabah 8 den önce hastanede olun sıra alırsınız. Doktorla görüşün büyük ihtimal alırlar bence ama bi muayene için gitmeniz gerek bence
Ssraa glnzk ben orada yatmak zorunda kaldım doktorlar ebeler hemşireler hepsi çok iyilerdi doğuma gelenlerde çok memnunlardı. Sadece bir doktor korkunçtu o kadar😁☺️
cansuuhakann Kubra6095 sanırım hastası olanların öncelinizi var diye biliyorum Doğum için. Yani gidip bir kayıt açtırın bir kere görünün en azından