Handeyldz01 17. Haftadan başlayıp doğru biliyorsam 23. Haftaya kadar ilk doz vuruluyor. Ben 23. Haftama girerken vuruldum. İlk dozu araya bayram falan girince kaynadı. Ağrım olur diye bayramdan sonraya bıraktım temmuzda 2. Doz.
Haraket hissettikten ve bebek büyüdükten sonea o haftalar yapılabiliyormuş bana da 17 de vuralım dedi ama ben istemedim ilk önce muayeneme gittim kendi doktoruma sordum sonra vurulmuştum. :) aşı hakkında bilgilendir beni demişti o yüzden ona sordum. Yoksa her halükarda vurulucaktım.