Handeyldz01 Kızlar ben 16.hafta bir tartışma açmıştım ebe bana 20.hafta yapacam dedi şimdi 17.haftadayım erken dedi yani 17 de yaptırdım diyen hamileler olmuştu onlara nasıl aşı yaptı hemşireler zararı olmuşumdur merak ettim🤔
Sengulkrgz Handeyldz01 Burada olay kacinci haftada oldugun degil bebegi ne zaman hissederseniz o zaman ilk doz vuruluyor ikinci doz ise 4 hafta sonra vuruluyor.
Ipek34 Handeyldz01 Ben 20 de ve 24 de oldum . Niye bu kadar olmak istiyosunuz anlamadım zaten yapicaklar
Handeyldz01 Sengulkrgz ben 16 dan itibaren pıt pıt hissediyorum ancak hemşiremi aradım yalnız biliyorsun dedi 20 de gidecekmişim
Handeyldz01 Ipek34 olmak için ölmüyoruz bilmediğimiz için bilenlerden Bilgi topluyoruz anladın mı şimdi
Sltnzlm Ben ilk gebeliğimde ilk iki dozu vuruldum 2.gebeyim 20. Haftamda 3.doz için gidecem aradan 5 yıl geçerse yeniden doz uyguluyorlarmış 2 buçuk yıl oldu bana son kalan aşımı yapacaklar😇
Handeyldz01 1ogrencianne doğrusu oymuş bana haziran 21 den sonra aşın var demişti şimdide erken daha 17 haftalıksın dedi vurulmadım iyiki yanlış yönlendirmişti
Sengulkrgz Handeyldz01 canim acele etme zaten bende 21 de miydi ne cok guclu hissedince gittim vuruldum yani