Içim içime o kadar sığmıyor ki nerden başlayacağımı bilemiyorum. Bu kadar güzel mucize bir olayı kısa kısa anlatmak istemiyorum kusuruma bakmayın. 😊🙏 Gelelim bizim hikayemize. Ben cok guzel hamilelik geçirdim kızım hic yormadi beni diyebilirim. Eşim hep yanımdaydı sağolsun. Hamileliğimde hic oturmadim kendi işimi kendim gordum evimi yemeğimi hep ben yaptim hep gezdim hafta sonlari hic oturmadim. Son haftalarda yürüyüş yapmaya başladım. Su ise kocam yetiştiremez oldu heo 3 litre ve üstü içtim. Yemekte zararli seyler varsa bile bir lokma olacak sekilde yemişliğim vardır hevesimi alayim diye. Gel gelelim son günlerimize... 39+1 ve 2 de hastaneye gittik ağrım vardı meger sancı değilmiş onu en son anladim tabi 😂 neyse 2 cm açıklık var bisey olmaz senden diyip gönderdiler tabi ben doğuracağım artik istiyorum inat ettim annem geldi Türkiye den diger gun ciktik gezdik pazara gittim temiz olan evimi temizledim misafir ağırladım misafirlige gittim😂 Pazar akşam oldu ağrılarım sıklaştı. Eşimde son haftada hic yanaşmaz oldu korkuyor kizlar çoğu erkek öyle dikkat edin ben ısrar ettim ilişki için ondan sonra ağrılarım sıklasmaya başladı. Pazartesi sabahı lavaboya uyandim sonra uyumaya geri döndüm saat 7 gibi afedersiniz altıma işiyorum sandım tuvalete koştum şarıl şarıl su geliyor sevindim bir yandan hemen anneme koştum uyandırdım tamam geliyor hazırlan dedi gittim hemen duş aldim esimi öyle uyandırdım giyindim makyajımı yaptim çantaları falan hazirladim annem kahvalti hazirladi yaptik saat 9 a gelmişti hastaneye biraz erken gitmemizin nedeni suyum hiç durmuyordu gittik nstye bağladilar sancılar 5 dk da 1 di sancilarim sıklaşmaya başladı yatışım yapıldı. Odaya alindim surekli sanci çektim 5 dk 4, 3 derken saat 1,2 gibi sancılarım kesmez oldu. Benim en büyük şansım stajer ebeydi ve doğum hanede doguracak kimse yoktu o gün. O kadar guzel ilgilendi ki benle surekli yürüttü egilip kaldırdı eşim ve annemde yanimdaydi ama ben onlari istemedim dokunsunlar bana. Sizi korkutmak gibi olmasin sancı çok yordu beni son 1 saatte bir geldi bi daha gitmedi surekli belime masajlar yaptılar saat 12 de baktiklarinda açılmam 6 cm olmuştu cok iyi gidiyordu ama benim biraz halim kesildi. Neyse saat 14 te dayanamiyorum diye bağırdım ıkınmam var tut diyorsunuz bakin dedim buraya dogururum ne haliniz varsada görürsünüz dedim 😂😂😂😂 herkes gülüyor bana tabii. Geçtim doğuma... Başla bakalim dediler ıkın ulan dünyanın bütün sancısı belimdeydi çatalda tık yok agliyorum artık açılma tamam 9-10 cm var gücümle ıkınıyorum çıkmıyor 5 dk da öyle uğraştık baktim ebe sen yapamayacaksın ben gidiyorum diyor ben ağlıyorum lutfen gitmeyin yapacağim gelin birakmayin beni diye 😂😂 Diger ebe gülüyor burdayiz diye 5-10 denemeden sonra suni verdiler sanırsam hiç orali bile olmadim çünkü birden ıkınmam geldi ıkındım çocuk yariya kadar cikti ebe sakın ıkınma bi daha dedi ben tutamiyorum istemsizce ıkınıyorum özge ıkınma diyorum diye bağırdı ben kendimi tuttum çıkarttı bebegi koydu kucağıma tut diyor tutamiyorum elim kolum titriyor halim kalmamiş üşüyorum birazcık dokundum ama onun sıcaklığı varya...sadece o anı yaşayanlar bilir. Aldılar kızımı hemen ağlamadı ama hareket ediyordu ben onu izliyorum eme beni dikiyordu dogururkende kesmişti gördüm çünkü ıkınamayınca bebeğimin kafası şişti sıkıştı kıyamam. Ignenin falan gectigini herseyi hissediyorsunuz ama acı hissetmiyirsunuz. Giydirdiler getirdiler kucağıma öyle bişey olabilir mi 10 dk önce olmayan bisey şu anda minicik bedeniyle kucağında. Bu gercekten Rabbim tarafından kadınlara verilen bir hediye, mucize... 25 dk sonra doğumdan çıktık bebek benim kucagimdaydi eşimi arıyorum yoktu iceri gecmis ben dogurana kadar ağlamış kiyamam. Arkadaşım hep çekmiş onu.😂 Annem hemen koştu aldı kucağına sonra babasi geldi odaya çıktık. Kızım 2.770 doğdu ufaktı o kadarda beslemiştim onu demekki hep ben yemişim doktorum 3 buçuğu gececek demisti ama 3 ü bulmamıştı neyse saglikli cok şükür o yeter. Kizlar dikişler biraz agiriyor ilk gece uyutmadilar beni simdi biraz daha rahatim. Diğer gun taburcu olduk..Ömrümü sorarsanız yormuyor beni emip uyuyor surekli dün göze geldi hastanede kizlar gostermeyin oyle herkese sizdende bir masallah alalım. Kizlar bu arada sütüm gelmiyor falan demeyin asla benim yavruma yetiyor diyin sütüm var diyin motive edin kendinizi ilk gunden ilk dk da gelecek diye bisey yok. Benim geldi cok az doymadi ilk gun Rabbime cok şükür simdi cok güzel geliyor. Sütüm gelmeyecek bebeğime yetmeyecegim diye düsünmeyin. Bwn sabah 9 da gittim hastaneye 14:35 te doğurdum 5 buçuk saatte oldu bitti hersey. Cok iyi dediler bana.Herşey çok güzeldi kızlar ağrısıyla sancisiyla...
Haklarınızı helal edin uzun uzadiya yazdım salı gununden beri yaziyorum telefonu birakiyorum kiza bakmak icin eşim gelip uygulamadan çıkıyor siliniyir hersey bunuda dunden beri yazmaya calistim sonunda becerdim. Hepinize hayırlı doğumlar yavrularinizi sağlıkla kucaginiza alirsiniz insallah 🙏❤ soru alınır ama cevap biraz beklenir anayiz sonuçta 😂🙋♀️