Tubabulat2018 Havvauygun bende aynı canım bi o yana otur bi bu yana oyur yatmaya calısıyorum yanlar agriyor bakalim son aylar ne yapicaz.
Havvauygun Tubabulat2018 Allah yardımcımız olsun şu ara karnım biraz daha çıktı sanki oda etkiliyor sanırım
Nagihantilbac Bende bugun 34 hafta oldum kızlar. Aynı şekilde ayaklarda yanma sıcak basmaları bende de var. Dün doktora gittim nts de sancı çıktı bebek erken gelmesin diye progestan verdi.
R_Arslan Zehrarel 30+6 son konrolum 29+3teydi bebegim 1550gr di. Gobusu iki hafta onden gidiyornus iri bebek dedi🤗 insaAllah bidaki kontrole normale döner ve dogum pozisyonu da almamis henuz keyfine duskun sanirm benim oglan.😂halimden memnunum ama sicaklar beni deli ediyorrrr. Ve artik sabirsizlaniyorum fazlasiylaaaa.🤗🤗🌸
khandenur 32+4 olduk bizde 😇 benim de ilk gebeliğim, normal istiyorum ben en doğal nasıl oluyorsa öyle olsun bence 🙈 benimde ayaklarım yanıyor uykuya geçiş sürem çok uzun sürüyor :/ Rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin inşaallah 💚
Mzgn01 Zehrarel ay aynı haftadayızz. Bizde bugün 32 olduk. Bu Ağustos anneleri başlığını görünce içim kıpır kıpır oluyor. Ben normal olacam inşallah bi aksilik çıkmazsa. Herşeyin normali iyidir ya normale uygunsa herşey sezeryan yapma bence
handhnde Gitgide çoğalan reflüm sayesinde uyuyamıyorum 😥 31 haftadayız hamileliğin başından beri çekiyorum
Portakalzlm Tubabulat2018 keşke bende uyuyabilsem 33-4olduk bizde bana uyku yok sabah 6 7 gibi uyuyabiliyorum 10 da ayaktayım remen ayakta uyuyorum napcam böyle bilmiyorum ☹️
Tubitubi Zehrarel yo niye korkim o sanci kalici olmayacak bi tek doguranda ben degilim o kadar insan doguruyo herhalde bende yaparim 😁
Minikkalbimm 31+6 yiz bizde bir an önce geçsin gitsin istiyorum zaman çok sabırsızlanıyorum e tabi ağırlık var artık hava sicak değil burda ama ben pisiyorum camlar açık uyumadan önce de duş alıyorum serinlik olsun diye yazın zor oluyomus bi dahakine planlı yapalım da yaza gelmesin doğum bari 😂