Zehrarel bence normal olma durumun varsa kesinlikle normal dogum canım. Benim ayaklar fena sismis durumda ayakkabilarım olmuyor bizde kızımla 32+1iz bakalım haftaya salı kontrolümüz var kilomuzu boyumuzu cok merak ediyorum gelisimi nasıl. Iyice agırlasmaya basladim sayılir sizdede oluyormu sormak istedim bende gün icinde aksamda saat 10 bucuktan sonra inanılmaz uyku oluyor tabi uyuyorum ama oyle tatmin edici bir uyku değil sizde durumlar nasıl?