Tugcefeoglu aynı durumdayız maalesef. 36+4 üm bugün. Bebeğim hala makat gelişli ve doktorum dönmez büyük ihtimalle çünkü uzun bebek dedi. İlk etapta makat gelişli normal doğum deneyecekler eğer sorun olursa kalp atışında falan öyle alacaklar sezeryana. Bugün hastane de çatı genişliğim için film çekildim bide. Sonucunu salı günü alıcaz. Bakalım nasıl olacak. Çatım müsait değilse beklemez sanırım normal doğumu sezeryana alır gelişimi tamamlandığında.