Tugcefeoglu ben 38. Haftama gireceğim ama hala dönmedi benim kizim malesef diğer haftaya kadar dönmezse sezeryan olacağım 😔 InsaAllah sizinkiler çabuk döner sizleri sıkıntıya sokmazlar.. ve yapmadigim şeyde kalmadı dönmesi için.. kalcamin altına yastık koydum başım yere gelecek şekilde uzandım surekli elimle ovaladım sevdim konuştum.. secde pozisyonunu yaptım 2 tane ebe ile görüştüm.. Çok uğraştım ama kısmet artık..