ezehra Şevket yılmaza hic gitmedim canim bende bursaya gelin geldim 1 yıldır burdayım böyle büyuk bir şehirde bu kadar berbat bir hastane görunce çok şasirmistim açıkcası..birde hastane suriyeli kaynıyor. Eşim kayinvalidem falan özelde doğum yapmamı istiyolar çünkü o 1 gün hastanede yattıgimda ortamı gördük yani bilmiyorum özellerde birsürü para alıyorlar Allah sonumuzu hayır eylesin