Bebeği görebildi Allah'tan onda sorun yokmuş kalbi atması lazımmış direk öyle dedi başka doktor 1 hafta önce keseyi görmüştü sorun yok demişti kesin değiştircem hastaneyi hepinize dualarınız için çok teşekkürler Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah