Merhabalar benim ilk gebeliğim 23 yaşındayım 5.haftadayım ve bugün hastaneye gittim 2 doktor vardı ve normal ultrasonda baktı biri bebek var bir yok dedi daha sonra alttan muayene edeceğiz dediler ve bebeği yine biri gördü biri hayır yok dedi daha sonra kalp atışı yok bebekte sağlıksız gebelik kan ver dedi ve beni eve yolladı sizce kalp atışının duyulmaması normal mi