Yagmurrrrrr benim de dün geceden beri yine çıkıyo sancılar. Genelde 30-40 a kadar çıkıyodu en fazla. Bugün 50ye de çıktı bi ara. Yatışa devam dedi doktor, en azından Pazartesiye kadar 😒 serumlar ciğer geliştiriciler hepsini oldum oluyorum. Nijicard’ı da normalde 8 saatte bir alıyodum evde. Dün 6 saatte bire çıkardılar. Bugün 4 saatte bire. Hatta ilk yattığımda yarım saatte bir 3 kez içirdiler. Bugün yan etkisini gösterdi suratım domates gibi kırmızı 😑 atlatsak şu tehlikeyi keşke 🙏🏻