Yagmurrrrrr çok geçmiş olsun. Salı günü nidicard diye bi ilaç verdi doktorum, ayrıca magnezyum ve progestan verdi. Yarın sabah tekrar nst’ye giricem. Ama kasılmalarım hiç geçmedi. İdrarda bakteri de çıkmıştı. Bayram haftası antibiyotik kullanmıştım. Bi de tek içimlik toz bi ilaç kullanmıştım. Geçmemiş. Tek içimlik tozdan tekrar kullandım 2 gün önce. Doktorum bakterinin çok da problem teşkil etmediğini söyledi. Siz ne kullanıyosunuz ilaç olarak?