Denizanne Kızlar 37+0 oluyoruz bugün ilk defa çatı muayenesi oldum sonrasında kasık ağrım başladı hala da ağırıyor yürürken falan birazcık güçlük çekiyorum. 🧐 sizce ne zaman geçer bu tecrübeli anneler biraz rahatsız edici çünkü.
denizcik Denizanne canım aynı benim durumum. Ben de salı günü muayene oldum hala geçmedi. Ama yavaş yavaş azaldığını hissediyorum. İnş seninki de öyle olur. Bu arada nasıl geçti?
Ozderr Denizanne benimde öyle oldu gün boyu sancı ve bel ağrısı cektim akşam bir daha duş aldım yatmadan sabaha geçmişti
Seher__ Denizanne canim bende tam 37 haftalıgim ama bendede başladı korkma bence son haftalarimiz normal artık ağrı sızı
Denizanne denizcik gayet iyiydi burda abartılan gibi asla değildi muayene sırasında hiç acı çekmedim 5 saniyelik birşeydi zaten. Normal doğuma da uygun olduğunu öğrendim iyi oldu 🥰
denizcik Denizanne senin adına çok sevindim. Benim çok zor geçti doktorum ondan kaynaklı ağrın olabilir dedi. O yüzden sordum☺️
Denizanne Seher__ tıpta utanma olmaz tabiki utanmadım sonuçta o doktor benim vajinal doğumumu da yapacak 😄
Ozderr Denizanne evet ben kastım kendimi psikolojik olarak hazır değildim çatı muayenesine ondan zorlandım ve çataldan kalkar kalkmaz başladı ağrı sancı 🤦🏻♀️
Aygl Denizanne bende yaptirdim bi kac gun önce ölüyorum sandim 😂 doktora küfür etmişim elini tutup birak artik yeter diye bağırdığımı hatirliyorum ama kendimi o kadar kastim ki ben normal yani bide kac ay oldu iliski yasagimda vardi onunda payı olabilir
Aygl Denizanne cok dar normal biraz zorlar seni dikisin fazla olur hem korkunuda yenebilcegini sanmiyorum fazla paniksin dedi
Aygl Denizanne agri vs hic bisey olmadi ama ertesi gune kadar parmaklari icimde hissettim o kadar acıdı ki 😂
Ozderr Denizanne normaldir canım bence açıklık var mı peki ben de o da yok mesela. onunda ağrıya sebep olduğunu düşünüyorum. Eşimle de uzun zaman oldu ilişkiye girmedik bunlar hep sebep bence
Denizanne Aygl evet bu tür bişeyi başkası da yazmıştı ee sezeryan mı olcaksın yani?? Bu zorunlu sezeryana mı giriyor yoksa isteğe bağlı mı oluyor? 🧐
AyazEfeninannesi Aygl bende bugün çatı muayenesi oldum doktorum bebeğin kafası geçmez kemikler cok dar dedi🥺normal doğum istiyordum bende 3 defa sordum olmaz mı diye Zorlamanın anlamı yok bebeğin sağlığı söz konusu dedi böyle bişey yaşayan var mı aranızda 🥺😓😩
Denizanne Ozderr açıklık var ya da yok demedi o yüzden olmadığını düşünüyorum 🧐 ama bizimde bayadır ilişki falan olmuyor eşim utanıyor çocuktan 😄
bilnazo68o Denizanne canim 37 den once hic alttan muayne ettimi baska. 31 haftalikken gidicem muayeneyede .alttan bakmaya ne zaman baslar diye aklima takildi
Denizanne bilnazo68o yok canım ilk kez 37 de yaptı ama burda okuduğum kadarıyla çoğu kişi ilk kez 37 de olmuş