Loya06 Ben artık bizim genlerimizle oynandığını düşünüyorum. Dışardan bazı güçler neslimizin çoğalmasını İstemiyor. Bu yıllardır uğraşılan bişey ama cidden son 3-4 yılda o kadar arttı ki bu tür vakalar.. hastaneye gelen kadınlar ya bebeğin kalbi durdu, ya düşük yapıyo, ya erken Doğum riski var, ya bebekte bi anomali var, ya da hiç hamile kalamıyor. Rabbim sonumuzu hayır etsin.