Benim de ilk gebeliğimde 14.haftamda kalbi durdu denildi, 10.haftasan sonra yaşamamış. 1 aya yakın karnımda taşımışım öyle. Belirtilerm şöyleydi;
-İlk olarak yüzümde çiğit düşmesi denilen bir tür kararma oldu ve aslında çiğite benzemiyordu aşırı fazlaydı.
- Eklem yerlerim sızlıyordu ayaklarımda hissizlik ve fazlaca yorgunluk vardı.