Tazeanne0134 Fatosyp benim de ilk 77.1 çıkmıştı 2 hafta sonra gittiğimde 17894.38 çıkmıştı kese ve kalp atışı tekti
Tazeanne0134 Fatosyp ne kadar yüksek olursa o kadar iyi olur dedi kalp atışını dinledik tekti bakalım
Kuzeym Bizde 15 haftadayız çift yumurta genel de ayrımı oluyor cinsiyetleri bakalim.insalah öğrenicez yarin :)) gösterirlerse tabi belim cok agriyor sizce normalmi
Fatosyp Kuzeym ayrı olduğu da oluyor aynı olduğuda oluyor canım allahın takdiri 😊 bu arada belli oldu mu cinsiyetleri 😊 bel ağrınız da normal canım bende bike oluyor daha 11 haftalığım