Mervesss12 Kızlar benimde ikizlerim olacak 🥰 14 haftalığız cinsiyet tahminimiz yapıldı biri kız biri erkek dedi doktor tabi değişebilir 😀 benim hiç miğde bulantım olmadı koku hassasiyetim vardı oda geçti
Tazeanne0134 Julican ilk b-hcg değerin kaçtı benim ilk 3 haftalıktı ve 77.1di 10 gün sonra gittim 17.894 çıkmıştı ama tek kalp atışı vardı benim
Tazeanne0134 Fatosyp bişe demedi işte neden bu kadar yüksek normal mi dedim yüksek olması iyi bişe dedi
Julican Tazeanne0134 canım, benim tüp bebek ile 3.gün embiriyo transferi oldu 12.gün 765 14.gün 2374 çıktı değer.