Deletedmom3 Caglaaa1305 içim çok rahatladı tesekkur ederim hayirli olsun sizede sagsalim kucaginiza alirsiniz insallah 🙏🏻
Ascvk Deletedmom3 canım benim adetime 10 gün kala 400 lerde çıkmıştı iki gün sonra 600 çıktı iki gün sonra 2600 çıktı ve 22 haftalık hamileyim ☺️
MrsAkkurt Benimde 58 di 3 gün sonra tekrar yaptırdım 100 küsüre çıktı hastanedeki doktor hiç ümitlenme falan bile demişti ama şuan çok şükür 18+5 hamileyim hayırlısı olsun inşallah canım 🙂
Demetkrc Deletedmom3 Ben adet günümde yaptırmıştım 45 çıkmıştı canım şuan 38+1 deyiz çok şükür 🙏🏻 Hiç stres yapma 😊
bebekteyaparimkariyerde Deletedmom3 değerler herkesde değişkenlik gösterir.niye bukadar acele ettin ki gecikmeni yaşasaydın stres yapmasaydın kendine olmazmıydı gülüm.hayırlısı keseyim ve cenini görmeden doktorlar dahil kimse kesin konuşamaz sana.umarım sağlıklı bir gebelik süreci atlatırsın.
Crescent96 Deletedmom3 canım ilk ögrendiğimde 89du 3. Gun 464 çıktı önemli olan kaç çıktığı değil ne kadar arttığı. 2 gunde bir x2 olması gerekiyor.
Sbnm06 Merhaba acil dönüş yaparmisiniz adete 5 gün kala kan testi yaptırmadan önce idrar testi yaptiniz mi? Idrar da da cikmismiydi?
MrsAkkurt Sbnm06 ben yaptığım zaman ilk idrar yaptım onda pozitif çıkınca kan verdim ama belirtilerden anlamıştım zaten hamilelik olduğunu