Deletedmom3 Kızlar adetime 4 gün varken kan testi yaptirdim b hcg 52 çıktı çok korkuyorum sizce sağlıklımı bugun tekrar kan verdim 3 gün oluyo yarın cıkıcak sonucu lutfen bilenler beni bi aydinlatabilir mi çok paniğim ilk gebelik deneyimim
MerveCey Deletedmom3 benimde ilk yaptırdığımda 64 çıkmıştı ve adetimi 4 gün geçmişti. İki günde bir tekrarladım aynı hastanede tahlili ve düzenli olarak arttı. Sizde takibini yapın. Hayırlı olsun.
Skn23 Deletedmom3 canım ben ilk gebeliğimde adetim geçtikten 3 gün sonra yapmıştım 10 çıkmıştı 😁 yani bu döllenmeyle alakalı bi durum geç döllenince geriden geliyor betan . Sağlıklı bi gebelikse betan 2 gün sonra 2 katına çıkıyor zAten ona dikkat edersin☺️ İçini ferah tut🙏🏻
[silindi] Deletedmom3 önemli olan ne kadar arttığı . Kaç çıktığı değil ki . Benimde adet günü 74 dü 😘 hayırlı haberler alırsın inşallah 🤲🏻
Mrvozcn Deletedmom3 içinizi ferah tutun benimde adetim 10 gün geçtikten sonra betam 50 çıkmıştı iki günde bir kan değerlerime baktı doktorum 3 katına çıkıyordu şuan 13 haftalığım☺️
Elifyor Ben Adetime 3 gün kala kan testi yaptırdım 40 çıkmıştı şu an 18 haftalık hamileyim herhangi bir sorun yok inşallah senin değerlerinde normal bir şekilde ilerler canım
Deletedmom3 Elifyor yaa allah razi olsun sizden içime bi ferahlık geldi kimseyede soramiyorum etrafimdan haberleri yok cunku
Deletedmom3 MerveCey çok teşekkür ederim 2 günde 1 tekrarlamak gerekiyomus sonradan ögrendim bende bugun verdim yarini bekliyorum heyecanla sonucu ogrenmek icin 😊
Deletedmom3 Skn23 eşim bi heyecanla ailesine söylemiş masallah kayinpederimde herkese söylemiş bende panik oldum ya aksi bir durum olursa ne diyecegiz diye. Gayet rahattim aslinda onceden. Çok tesekkur ederim beklemedeyim artik o halde 😇
Deletedmom3 Mrvozcn Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin rabbim cok tesekkur ederim icim rahatladi 😇
Mrvozcn Deletedmom3 tşk edrm amin🙏🏻 Sizinde gönlünüze göre olur inşallah bebişini sağ salim kucağınıza almak nasip olsun🙏🏻
Zezey ne güzel hayırlısı olsun canım. endişelenme bebişler anlıyor böyle stres sıkıntıları artar inşallah sağlıklı bir gebeliktir inşallah merak etme gayet normal değerin 😊
Esm_Nzm Deletedmom3 bence iyi daha dört gün varmış zaten.48 saatte bir yaptır ortalama 2 kat artıyor sa sağlıklı gebeliktir zaten ben öyle duymuştum
Deletedmom3 Esm_Nzm 3 günde 1 yaptirmis oldum ama sanirim doktor anlar ondan bile.. pazartesiye randevu aldim o zamana kadar insallah iyice yukselir bide ptesi baktiririm tamam olur heralde diye dusunuyorum
Deletedmom3 Caglaaa1305 içim çok rahatladı tesekkur ederim hayirli olsun sizede sagsalim kucaginiza alirsiniz insallah 🙏🏻