İnsallah vardır canım boyle cıkıp kan berenler genelde sonucu negatif aldı insallah vardır heveslenme hevesin kırılmasın negatif gorursen🙏🏻 1 hafta gecmesine ragmen baya belli cizgi cıkması gerekirdi ben hayalet cizgyi goremedim. Bende bu testle 7 gün onceden ögrendim adetime 7 gün vardı cok koyu iki ciZgiydi. Haberlerinizi bekliyorum☺️