Zehra333 Çayırlı olsun kuzum ben artık zamana bıraktım yaşım daha genç sağlıklı şekilde hayırlı zamanda versin rabbim. Oğlumla binip arabamıza geziyoruz Allah’a şükür artık hamilelik beklentisinden kurtuldum 😍🙏🏻🙏🏻🙏🏻
TunarinAnnesi Zehra333 Canım en iyisini yaptin Supriz olur İnşAllah 2ci Allah tek evladını korusun hasretinde olanlara versin İnşAllah 🙏
TunarinAnnesi Esrayusuf Sağol canım benim Güzel kalplim İnşAllah derisi sana tez zamanda benim yol baya uzun 1 histereskopi 1 laparoskopik amelyat aşilama 2 ovulasyon ama bu ay özellikle ceviz suyu içtim bide havuç yedim bol bol 🙏
Esrayusuf TunarinAnnesi kız bende tavşan oldum hergün havuç yiyorum :) kuzum çok dikkat et demek ki senin nasibin bu zamanmış bebeğin için iki rekat şükür namazı kıl ve hamileliğin boyunca hergün Meryem süresi dinle ayetel kürsi ihlas süresi ve inşirah süresi oku en azından hergün 3 er defa 😘 İnş cinsiyetinide paylaşırsın bizlerle tez zamanda 😘
Zehra333 TunarinAnnesi canım daha yaşım genç çalış kariyerinde var arabanı da aldın gez toz Zehra dedim kendime Allah’a şükür daha neşeli daha keyifliyim bu aralar 🙏🏻
TunarinAnnesi Esrayusuf bu dediklerini ben 5yıldır her gece başimi yastiğa koydugumda ezberden okuyorum senin içinde yine okurum İnşAllah baş üsüne teyzesi ☺️🙏
Aleyya Açıkcası bu saatler sonra testte cıkan görüntü buharlaşma yani hayal kırıklığı yaşamayın kan verin bian önce
Esrayusuf TunarinAnnesi ay valla çok mutlu olurum kimin duası kabul olur belli olmaZ ismim Esra ismim niyetine okursunuz artık bal kuzuyla 😊😘
083 Ne mutlu sana canım inşallah beklediğin güzel haberi alırsın. 16 sene sonra Bile evladı olan aileler var. Sen dua et ve hamilelik öncesi ve sonrası yapman gerekenlere dikkat et. İnşallah bebiş vardır🧿💕
DiplomaliEvHanimi Zehra333 hayir canim olmadim daha 🙂 sen oldunmu? Telefon degistirdim numaralarin %80i yok. Seni merk ettim yazamadim
Minnosizmmm TunarinAnnesi hayırlı olsun canım da çok az silik çizgi var inşallah yarın kan sonucun pozitif olarak görürsün bizede atarsin senin kadar uzun süre beklemedim ama 1 yıldır bekliyordum bende o yüzden az çok yasadigin süreci tahmin edebiliyorum inşallah vardır sağlıklıdır buraya doğum hikayeni yazmakta nasip olur
TunarinAnnesi Minnosizmmm Teşekkür ederim güzel sözler için Allah razı olsun İnşAllah hep birlikde yaşariz bu Mutlulugu ❤️🌹