Hllswm niye yapmıyormuş ki o da bir tahlil sonuçta 🙄 ben de yaptıklarını tesadüfen öğrendim valla yoksa ben de gözdede yaptırıcaktım. şeker yüklemesi yaptırcam daha dedim gel biz yaparız dediler eczaneden ben aldım glikozu yaptılar. gözde’de de 25 liraymış 😊