Akman19 aynen canım hamur işi ve şekerli şeylerden uzak durmak gerekiyor. 140 sınır diye biliyorum benimki de sınıra yakın işte. normalde her ay ölçtürürüm açlık şekerim güzel çıkıyor ama yüklemede demek ki şekere tepkisi yüksek oluyor vücudumuzun. aile hekimime, dahiliye doktoruma ve kadın doğumcuma gösterdim sonucumu üçü de normal dedi ama yine de dikkat et dedi kadın doğumcum. şeker çıkmasa bile zaten çok iyi değil hamur işi falan :)