haziransekiz Korkma canım bak şuan bile 2500 alır o kilo. Ben de onun bebişini görünce inş benim de böyle bebeğim olur diye dua ettim.
Ne güzel başka kötü bir şey olmasın sağlıklı olsun yeter ki. Keşke benim de küçük olsa yeter ki olsa. İki hamileliğimde de karnımda öldüler kürtaj oldum.