haziransekiz kiloya bu kadar takilmayin gercekten bosunu morelinizi bozuyorsunuz, o kadar cok kiloyla ilgili post acildiki yorum yapmiyorumda sinirlensemmi gulsemmi bilemiyorum artik🤷🏻♀️ Su dusunceden cikin lutfen kilolu cocuksagliklidir zayif cocuk sagliklizdir, yok boyle birsey hatta tam tersi cok kilolu olmasi cogu konuda eksi yaratiyor malesef kilolu zayif orta her cocuk kendine ozel onemli olan saglikli olmasi. Basindan beri her bebegin kendi kilo seyri farklidir o yuzden belli bi kistasa kisiye gore degil gebeligin basindan itibaren artan cizelgeye bakilir doktorda tablosu bile vardir yani. Anne baba genetik faktorler bebegin kiz erkek olmasi hersey etkiler. 2800 dogsun bunda kotu olan ne var? Saglikli olup bir sorunu almadiktan sonra sizi eme eme buyucek yavrucak. Bosuna caninizi sikip bebisinizide uzmeyin yani. Cok kilolu olsa seker ciksa dogum zor olsa vs daha iyi degil emin olun