Hifam ben batikonu sadece altimi yikadiktan sonra gunde bi sefer surup kuruluyorum. sabah aksam yapan da var. Her tuvaletten sonra muhakkak taharrtlenip kuruluyorum.. inan 7.gunden sonra hafiflicek, sabret insallah.. benim de henuz tam geçmiş değil ama sislikler indi, cok da kurcalamamak lazım, eskiden annemler hic ellemezmis 😊