Seda05 Selimfirdevs ben devlet hastanesine gidiyordum. 12. Haftamda ikili tarama testi yaptı ve cinsiyetini sorduğumda sonucunu al gel öyle söyleyeyim dedi. 15. Haftamda öğrenmiştim. Tabi doktordan doktora değişir canım
Yavuzum1202 Dün gittim doktor söylemem dedi 16 haftalık olmadan yanılabılıyoruz sonra sıkıntı oluyor dedi haklıda kesin sonuç icin beklemek lazım