Selimfirdevs Ben bugün hastaneye gitcem kan vermiştim 2 li tarama için onun sonucunu alacağım doktora cinsiyetini öğrenmek istiyorum desem soylermi yani hani yoksa başka gün randevu aliptami gitsem cinsiyetini ogrenmek için bilemedim
Durumm Selimfirdevs sor sen yine de eğer özel hastaneye gidiyorsan özeller daha erken söylüyor bana 11 haftada söylemişti😊😊 bebiş gösterimde doktor da tecrübeliyse söyleyebiliyorlar sağlıkla gelsin🥰🥰
DemetDigesu Selimfirdevs tahmınen soyler ama ıkılı taramalar dna testı taraması olmadıgı ıcın kesın olmaz 16. Haftaya kadar bekleyın derım sonra hayal kırıklıgı olmasın ben 10. Haftada fetal dna genetık testıyle ogrenmıstım o sebepten hıc bır tarama testı yapmadı doktorum hastalıklar ve cınsıyete bakılıyor bu testle kızımda 17 haftalıkken anca gosterdı catlardım o zamana kadar herhalde😅
Ilknurgoksuckr Selimfirdevs kaçıncı haftadasın canım ve özele gideceksen doktor randevusuz bakmaz çünkü bilgisayarda isminin gözükmesi lazım
Tugba12345 Selimfirdevs sor canm bende sormustm kıza benziyo dedi 11.haftamda degismedi canm 27 yiz suan
Betusunannsi Selimfirdevs ikili test icin gittiysen 16 dan buyuk olmalisin canim. Soylemesi gerekir. Eger asiri yogun bir hastane degilse ve iyi bir doktorsa bence bakip soyleyebilir. Sen bi rica et ❣️
Selimfirdevs Betusunannsi bana 12 haftada 2li test yapılmalı dedi bende 13 haftada yaptırdım bu hafta alacağım sonuclari
Feminel16 Selimfirdevs devletteki doktorlar genellikle söylemiyor erken diyor sen yinede bir sor şansını dene banada özelde ki doktorum söylemişti
Neslihan53 Bana 13. Haftamda erkek demişti dahada dönmedi eğer seni ultrasona koyarsa bi sor cinsiyeti nedir dye. O testlerde cinsiyet öğrenilmiyo dye biliyorum ben yaptırmadm hiç birinide
Selimfirdevs Neslihan53 bana ikili testi sağlık ocagindaki doktorum söylemişti ondan yaptirmistim ben
Nazoliii Selimfirdevs özel hastaneye gidiyorum ben bende 2li taramanin sonucunu almaya gittigimde rica ettim o zaman soylemisti 🙈😊
ekara Selimfirdevs ikili testte tam söylemiyo doktorlar yani gözükmüyo heralde bilmiyorum. 13. haftamda doktor %51 ihtimal kız dedi düşün. Birkaç hafta daha beklemek gerekiyor.
Guzelannee Selimfirdevs ikili taramada yapılan tahmin alınan eşyalar ve sonra değişen cinsiyet biraz üzebiliyor yaşadık çünkü bence 16 yı bekle en iyi sonuç için