Hifam merhabalar şimdiden hayırlı uğurlu olsun aLLAH analı babalı büyütsün peki kendi doktorumuzun girmesini istersek ayrı bir ücret ödeme mi oluyor ya aslında sunu merak ediyorum diyorsunuz ya hangi doktor nöbetçi ise o geliyor diye hergün illa bir kadın bir erkek doktor nöbetçi mi kadın doktor isteyemiylruz değil mi yada kendi doktorumuzu 💕