Kızlar bende sonunda doğum yaptım doğum yapalı 3 gün oldu yavruma oğluma kavuştum sonunda. Keşke buraya doğum hikayemi yazabilseydim ama yazamicam. Çünkü benim doğumun biraz zor geçti sizi korkutmak istemem. Herkesin doğumu bir değil çünkü. :) Doğduğu an ama herşeye değer.. Ah kızlar o elleri o ayakları o minicik bedeniii o kadar güzel ki. Rabbim herkesin kucağını doldursun inşallah. :) Bu arada Adana Şehir hastanesinde doğum yaptım sorusu olan varsa cevaplayabilirim.