Prensm ozgegfr Evet zaten aşada hareket ediyor 🤗 artık sağlıkla gelsin👼🏻 Ara sıra sanki aşaya doğru itiyormuş gibi hissediyorum sizede öyle oluyormu
ozgegfr tugceozdemir bende pazartesiye kadar beklemedeyim umarım nişandir ama kendim için söylüyorum pazartesiye kadar doğum yapmazsam sevinecegim doktorum gelmeden doğum yapma fikri korkutuyor beni biraz 😊
tugceozdemir ozgegfr o zaman sancılarımız yarin gece gelsin pazartesi sabahta doguma gidelim insallah 😄
ozgegfr gbza bikac yazı okudum orda da açık renk beyaz kanlı kahverengi olabilir diyor bir forumda da birisinin başına gelmiş doktoru nişanın gelmiş kanlı renge dönüşünce gel demis
gbza ozgegfr hayırlısı artık bekleyip görelim allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
ozgegfr tugceozdemir 😄 hepimiz hakkında hayırlısı olsun canım inşallah gonlumuzden geçen olur hayırlı kolay doğumlar olur