Hamisbiranne saol kuzum aynen çokta umursamıyorum zaten folik asiti daha önce kullanıyordum ama maalesef doktorumun çok ilgisiz olduğunu anladım ve bıraktım onu başka doktora geçtim o decavit verdi Doğumdan sonra emzirme dönemindede kullan dedi şuAn onu kullanıyorum tuvalet konusunda bazen çıkamıyorum ama çıktıgımdada ıkınmıyorım biliyorum dediğini yengeme olmuştı yinede çöl sağol söylediğin için ☺️❤️❤️