Öncelikle merhaba arkadaşlar ben tam 12. Haftalık gebeyim ama böyle karnım bi acayip şiş gibide kusıra bakmayın ama gaz sancısı var gibide hafif kasıklarımda agrı onun dışında sanırım karnım çok büyük olucak aşırı derecede çatladı napabilirm badem yağı kullanıyorum ama ilk gebeliğim böyle bi durumla karşılaşan yada yaşayan varmı 😒🙏🏻