Elif2015 38+3 olduk bizde her tarafım şiş 2.5 yaşında kızım var onunla artık hiç ilgilenemiyorum neyse ki 5 günümüz kaldı çok şükür cuma günü oğluma kavuşuyorum inşallah ☺
Bejna Mommy bende 39+1 bendede durumlar aynı hatta kanala bile girmedi kızım. Hala yukarda. Ne zaman gelecekler, sabırsızlanıyorum artık
Mommy aasenamerve ayyy ne güzel şanslıymışsınız kızınızda söz dinlemiş 😊 hadi gel bugün gel diyorum ama yalancı sancı geliyor arada başka hiçbirşey yok malesef😔
Balcanli Mommy ya ben şiş olmadığı halde artık yürümekte zorlanıyorum özellikle geceleri duvarlara tutunarak ilerliyorum evde 😊 ama eminim her anımızı özliycez yarın öbür gün 😊😊
Mommy Balcanli evet yaa herkes bunlar daha iyi günleriniz diyor ama razıyım hayırlısıyla gelseydi bian önce artık iyce sabırsızlandım 😊
GzdeEgsn Mommy 40+4 tık Yok canım birde ocağın son haftası şubat başı gibi gelir beklemez Bebek diyodu doktorum 😬