bade8 Mommy Benim de aynı şekilde 39+1 durdukça irileşiyor 😬Hayırlısyla doğsa bu hafta sezeryana gerek kalmadan artık 😓
Bejna Mommy bende 39+1 bendede durumlar aynı hatta kanala bile girmedi kızım. Hala yukarda. Ne zaman gelecekler, sabırsızlanıyorum artık
Mommy Balcanli şişlerim o kadar arttı ki artık yürümekte bile zorlanıyorum iyce kanalada girmiş ama bir türlü çıkmıyor😔 bide erkek 10 gün geçer dedikçe etraf iyce korkuyorum
Balcanli Mommy ah o şişker çok fena bende hiç olmadı ama arada nadiren de olsa ellerimde hissediyorum 😥 doğurmadan rahatlık yok
Mommy Balcanli şanslıymışsın valla ellerim kapanmıyor ve bazen hiçbirşey tutamıyorum ayakkabı terlik hiçbiri olmuyor😔
Missmanan Mommy aynen bende inanmıyorum artık ona 😅 bi arkadaşımın erkekti 38 +4 de doğurdu diğeri kızdı 40+4 de doğurdu 😂🤗 inşallah hafta içi falan gelir yavrularımız 😍
Missmanan Mommy evet yaa maalesef 🤦🏻♀️😅 bende hiç istemiyordum 😬 hem kız hem duygusal düşenemiyorum 🤦🏻♀️
aasenamerve Mommy ben de şubat annesiyim normalde 25 şubat görünüyodu ama başından beri inşallah kova burcu olur dedim 10 şubatta kendi isteğiyle geldi kızım 😊 ha gayret yarın doğum yaparsanız yine kova olur 😀
Mommy Balcanli amin canım çok fena oldum ben yaaa erkek bebekte çok şiş olur diyorlar hep inş Doğumdan sonra hemen geçer gece lavaboya falan kalktığımda eşimin desteğiyle gidiyorum yalnız adım bile atamıyorum 😔😔😔
Balcanli Mommy ya ben şiş olmadığı halde artık yürümekte zorlanıyorum özellikle geceleri duvarlara tutunarak ilerliyorum evde 😊 ama eminim her anımızı özliycez yarın öbür gün 😊😊
mrSenemTanrverdi 38+5 😍3 gün sonra sezaryenle kavuşucam kızıma inşallah 😍Allah heppimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻
Mommy aasenamerve ayyy ne güzel şanslıymışsınız kızınızda söz dinlemiş 😊 hadi gel bugün gel diyorum ama yalancı sancı geliyor arada başka hiçbirşey yok malesef😔