Zehrauygun Alininannesi21 bende yeni geldm doktordan bizim de 41 e kadar beklerim dedi ama insan korkuo bekleyince suni vercek o zmn buyuk ihtimalle
Alininannesi21 Zehrauygun hala bir tık yok simdi geldim hastaneden pazartesi tekrar gel dedi bebegin keyfi yerinde diyo 🙄🙄😒
Zehrauygun Alininannesi21 ayyy insan kötü oluo yaaaa git yarn gel git bi gün gel sabır taşı olduk sağlıkla gelirler insallahda 🤗
Alininannesi21 Zehrauygun valla insan hastaneye git gel daha cok stres yapiyor ya 😒🙄🙄 amin insallah :)