Hilaliko Mukerrem kesınlıkle doktor cok onemlı sen okadar bekleme temmuza kadar haftaya gt mesela benım ıkk gebelıgımdede bır doktor kalbı durur bunun dedı bırı cok saglıklı dedı doktorunu cok cok ıyı secmelısın
Hilaliko Mukerrem ıyı seyler dusun kı ıyı seyler olsun hayırla saglıkla bebegımızın kalp atıslarını duyar yolumuza devam ederız ınsallah
Behappy Mukerrem belim cok agriyodu bi hafta ciddi oranda azaldi ben de uyku hali halsizlik mide bulantilarimda bu hafta birden basladi ve asiriii siskinlik yaşıyorum
Gamzmer Bende 6+1de duymuştum sonra zaten mide bulantıları halsizlik başladı ama şuan 8 hafta oldu akşamları zor uyuyorum her gece 3-4 defa uyanıyorum maalesef
Brnsl Mukerrem ilk zamanlar boş gebelik olur diye ümit vermiyorlar banada kesin konuşmamıştı canım Allah’ın izniyle bişey olmaz.
Minnosizmmm Mukerrem canım şuan ben 4+5 teyim çok yeni keseyi gördük doktorum 2 hafta sonra gel dedi o da tam 7. Haftaya geliyor bence biraz bekle bakalım sende hemen korkuya kapılma