Kızlar birsey danışıcam size benim ilk gebeliğim Korneal gebelikti. Şuan 2.ye hamileyim 5 haftalık.İlk muayenemizi Cumartesi sehir dışında olduğum için başka bir doktora gitmek zorunda kaldım bir sorun yok Temmuzun 6sinda gel kalp atışına bakalım dedi bugün kendi oturduğum yerde bir doktora çıkayım dedim oda dedi ki kese var hamilelik var ama normal mi bişey diyemem kalp atışları yok dedi haftaya gel kalp atışına bı daha bakalım görmezsek alttan bakarız dedi. Kalp atışları kaçıncı haftada başlıyor ki ?