Herkeste doğurdum başlıkları falan .Dogum hikâyeleri ne kolay ne mutlu anlatiyorlar.ya valla kıskanıyorum.bende artık doğurmak istiyorum.Yeterrr 😁 ama kolay olsun Allahım lütfen 😊 Bi an önce oğlumu kucağıma almak eve gelmek istiyorum.bende böyle hikayeler paylaşmak istiyorum. Şiştim davul gibi oldum Artık sönmek istiyorum ☺