Öyle bi hevesim yoktu sadece yenidoğduğunda bebişin fotolarını çektirmek istiyodum ama fotoğrafçı arkadaşımız çekelim dedi tamam dedik :) yıldız parkı bide kilyosa gittik.sadece yıldıza gitsenizde olur harika manzara sudan yansıyo filan.bakırköyde fotokent instagramdan bakın fotoya tavsiye ederim 😊